Pagina's

maandag 2 september 2013

Vrolijke Sjaal :) & lief kadootje voor Mila:)




 Hoi lieve Dames, hier weer eens een berichtje van mij.
Ik ben lekker bezig met allerlei leuke werkjes.
Op Instagram kwam ik een leuke vrolijke sjaal tegen
En omdat ik nog veel wol had liggen heb ik een
poging gedaan.
 


















Het is een erg leuk en makkelijk werkje.















Van een restje haak in nog een kinderponcho




















Verder kreeg ik nog zoooo lieve post
van Marina voor Mila onze kleindochter.
Dank je Marina, Ivar is er erg blij mee.

Wens jullie allemaal een fijne nieuwe week
lief dat jullie een berichtje achter laten.

Lieve Groetjes Esther.

44 opmerkingen:

  1. Superleuk de sjaal,mooie kleuren combinatie is het een kooppatroon? Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sjaal. Ik ben ook wel benieuwd naar het patroon. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zo die sjaal meis .... een blikvanger!!!! Poging geslaagd hoor!!!!!!!!!!!

    Owww en wat een lieve post voor kleine Mila!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sjaal is heeeeel erg mooi geworden zeg!Wauw!En die pracxhtige post voor Mila...wat mooi en dat tasje...super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s...waar kan ik het patroon van de sjaal vinden,ik heb ook nog heel veel restjes n.l en hij is echt heel erg leuk!

      Verwijderen
  5. Super leuk.
    Heerlijk vrolijk met heel veel gezellige kronkeltjes.
    Erg mooi gedaan.
    Ben ook wel erg benieuwd naar het patroon.

    Wat is je kleindochter verwend.
    Erg leuk gedaan.

    Groetjes en een fijne week.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kleurrijke sjaal! Ik heb Instagram maar opgegeven.... ik begrijp er niet veel van. Volgens mij werkt het gewoon niet goed op mijn htc en heb je er iphone vor nodig?
    Leuk pakje voor je kleindochter. Hoe gaat het met de kleine meid??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke sjaal zeg! Ik vind hem superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad wat een vrolijke sjaal. En ook een heel schattig tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke kleurige sjaal. Als je die ziet zou je bijna hopen dat het snel winter wordt :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet je sjaal er super leuk uit zeg. Lijkt me ook nog eens leuk om te maken. En volgens mij zie je deze winter veel grote warme sjaals. Lieve groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige sjaal is het geworden!
    Heb je het patroon zelf bedacht? Of is het ergens te koop?

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je,Zelf ontworpen :-) alleen een foto op instagram gezien.

      Verwijderen
  12. Wat een gave sjaal is het geworden. De kleuren zijn zo prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk je sjaal mooie kleurtjes ook!!!
    Super leuk het tasje en luierpakjes :-)
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een super leuke sjaal,de kleuren zo bij elkaar,helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige sjaal, heerlijk vrolijke kleuren ook. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb de sjaal zelf ontworpen, gelukkig heb ik alles z'n beetje opgeschreven en ga er binnenkort uitwerken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh leuk,ik kijk er al naar uit! ;-)

      lieve groetjes
      Angfeline

      Verwijderen
  17. "Een erg leuk en makkelijk werkje" zegt ze.... jaja voor jou misschien hihi! Ik vind de sjaal echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik vind 'em prachtig en zou erg graag het patroon gebruiken :)
    Hoop dat je er binnenkort over blogt?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi! Ik zou graag het patroon willen achterhalen!

    En ik probeerde je op instragram te vinden, maar het wil niet lukken...
    Je kan mij vinden als liques0212

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige sjaal! Zelf kan ik dit (helaas) niet, maar mijn moeder is gek op haken en breien, dus mocht je het patroon willen delen...

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kleuren, prachtige sjaal!
    Lieve oma's verdienen het om af en toe eens in de watten te leggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb het garen al in huis en wacht je instructies geduldig af. Hoop dat het niet al te moeilijk is...

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er super leuk uit zeg! Leuk straks op een spijkerjasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gelukkig volgen wij elkaar op facebook! Ik zou niet zonder je creaties en lieve woorden kunnen. liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke vrolijke sjaal. Lief cadeautje voor Mila. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww gaaf kado voor mila

    enne je sjaal what can i say ♥♥ i am in luvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww gaaf kado voor mila

    enne je sjaal what can i say ♥♥ i am in luvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kleurtjes in die sjaal.
    Echt mijn ding.

    En goed dat je aan het patroontje werk, want dit is werkelijk de moeite waard om door te geven.

    Brigitte
    van
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow wat een gave sjaal!! Ooooh ben zoo benieuwd naar je patroontje ervan.... Fijn Weekend, groetjes Willemijn
    p.s. er is een win actie op mijn blog... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige sjaal! Kan niet wachten totdat je het patroon klaar hebt :-) alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super leuke sjaal!,,heel graag zou ik het patroon hier van willen hebben.
    Hoop dat je het al uitgewerkt hebt erg mooi!,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige sjaal!
    Graag zou ik hiervan een patroon willen hebben
    is dit mogelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I love every scarf you make! My daughter wants me to make beautiful things like this for her, and I need to make some for me, as chronic illness keeps me stuck in bed, need to wrap a warm snugly around shoulders and bathrobes are too long! But I am a beginner. I hope there will be a chance at a pattern because your scarfs and shawls are special and i can use the bright beautiful colors I love! Thank you for showing us your beautiful work! It makes me smile!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Esther,
    kan ik ergens het patroon van de sjaal terug vinden? Ik zou hem graag maken, maar uit mijn hoofd is niets voor mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful mix of colors, sensual and mysterious effect. Loved.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Superleuke shawl en ik zou graag ook zo'n mooie shawl haken. Heb je een patroon? En zie ik nu goed dat je de shawl in de lengte gehaakt hebt? En is ie gewoon recht?
    Mijn handen jeuken maar ik haak pas net en ben nog niet zo handig om zonder een patroon te bedenken hoe het zou kunnen :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Waar kan ik dit patroon bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers