Pagina's

zondag 28 oktober 2012

Van Alles en Nog wat.














Deze maakte ik na dat ik ze bij Paula zag.
Zij heeft een erg gezellig Blog.
Paula heeft ze weer bij Joyce via Facebook .


 

















Nog een nieuw medaillonnetje gemaakt.
De andere twee zijn Verkocht :-D

  
Ik heb er nu een ringetje bij gemaakt.
1.... ik heb er een paar gemaakt.



























Het zijn verstelbare ringen.

  
Van kopen een broche gemaakt.














Stoffen Armband met bedeltjes.(Vogeltje)
Ooit op een site gezien.














1 met een chinees meisje 














1 van roosjes stof met roosje. 














En deze spreek voor zich.
Ze staan in mijn Webwinkeltje.




















En tot slot mijn Tilda ( eigen stijl )
maar weer tevoorschijn gehaald.


Wens jullie een fijne nieuwe week.
Lieve Groetjes Esther.

33 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen heb je er weer op staan. Die eikels helemaal te gek. En wat gezellig de herfst in je vensterbank. Je Tilda is ook gaaf.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig allemaal.
    Armbandjeszijn zo leuk om te maken. En zo heerlijk snel resultaat.
    Erg leuk geworden.
    De eikeltjes lekker vrolijk.
    En je Tilda weer helemaal top zoals altijd.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww je hebt weer de mooiste dingen gemaakt ♥ en die laatste foto prachtig!!!
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi weer! Dochterlief keek al verliefd naar de ringen en armbanden die je gemaakt heb. Super gedaan.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop moois heb je gemaakt, ik ben helemaal weg van gevilte eikeltjes op de eerste foto en de prachtige rozenring op de vierde foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De nieuwe sieraden zijn mooi. De gevilte eikeltjes passen ook helemaal bij de herfst en je Tilda zit daar zo gezellig op de vensterbank. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die eikeltjes zijn errrug leuk. Mooi gedaan die sieraden zo met die bedeltjes en herfsttafreel in je raamkozijn zal veel blikken krijgen denk ik. Grusse carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingetjes staan er weer op! Die ringetjes zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt Esther! Vooral die gevilte eikeltjes, prachtig! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Esther Wat heb je toch allemaal weer leuke dingen gemaakt.
    Je armbandjes zijn ook erg leuk.
    gezellig hoor,
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt , die eikels blijven zo mooi om overal te zien en je medaillons vind ik ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk allemaal! Je stoffen armbandjes, de eikeltjes en de medaillon is ook zo mooi! Je winkeltje is weer goed gevuld, of niet? Fijne avond nog! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Esther, wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. En wat gezellig zoals je eigen stijl Tilda daar voor het raam zit met die mooie herfstlantaarn! Heerlijk sfeertje.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Mooi! Vooral die ringen vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Esther, je hebt weer superleuke dingen gemaakt!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben je toch heerlijk bezig, zulke mooie dingen heb je gemaakt. Die medaillons zijn prachig.
    Lieve groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jaja, wat een leuke werkjes. de armbanden zijn ook tof maar de eikeltjes vind ik het allerleukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAt een leuke spulletjes heb je toch allemaal gemaakt en wat een leuke armbandjes heb je gemaakt staan ook bij mij op mijn verlanglijstje maar ja daar staat al zo veel op!!!!
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke, fleurige dingen heb je gemaakt.
    'k Vind die ring met de paddestoel echt herfst, zo mooi!
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Idd van alles en nog wat.
    Maar wel superleuk allemaal.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo te zien heb je niet stil gezeten, wat heb je leuk dingen gemaakt!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ben je veelzijdig! prachtige dingen, ik vind je medaillons en ringen heel lief! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk die eikeltjes. En je Tilda eigen stijl vind ik ook leuk. Eigenlijk is alles leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je bent lekker bezig geweest, wat veel leuke spulletjes heb je gemaakt. De medaillonring met paddestoel vind ik helemaal toppie.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. P.s je kleurige eikeltjes zijn ook mooi. leuk om te doen hè?
    Groet rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet het er allemaal mooi uit.

    Gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh wat zijn die armbandjes lief! heb ook laatst van die klemmetjes gekocht en wil iets met fluwelen lintjes doen. maar dit is ook erg leuk! dank voor de inspiratie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het ziet er allemaal even leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie sieraden heb je gemaakt. En die eikeltjes zijn superleuk. Dat ga ik onthouden voor volgend jaar. Wij konden helaas geen eikeltjes mee in het bos vinden dit jaar.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi lieve Esther!
    Wat een leuke spulletjes maak jij toch elke keer en wat heerlijk dat wij elkaar via Facebook ook regelmatig spreken en elkaars werk of foto's kunnen bewonderen of, zoals ik hier zie, weer aan anderen delen! Helemaal leuk! En ja, je ziet het goed, ik ben weer eens in blogland te vinden en wat heerlijk eigenlijk weer... Gauw weer verder lezen, want ik heb veel in te halen en daarna eindelijk weer eens een blogverhaal bij mij vandaan... Lieve groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi, wat ben je nog lekker bezig zeg! ik vind de medallionetjes heel gaaf! en die armbandjes trouwens ook.
    erg leuk!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey esther, helemaal dit berichtje niet gelezen. ik zie dat jij ook die eikeltjes hebt gemaakt. hoe leuk! en jij hebt wel van die mooie grote hoedjes? hoe kan dat nou? hh en die armbandjes vind ik te gek. Die wil ik ook maken. heb je een stof lengte aangehouden? en de breedte? jammer dat er niet 1 uit-ligt. Wel heel leuk...En lief dat je me even noemt... Je maakt leuke dingen, ik wilde dat ik iets meer tijd had. hihi. Fijne avond en lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heb wat post gemist (migraineaanvallen). leuk bij te benen en wat een mooie dingen heb je alweer gemaakt!
    Je werk is zo aanstekelijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers