Pagina's

vrijdag 17 augustus 2012

Van tafelzeil & Van restjes stof



















Dit leuke tasje maakte ik van zeil.
Het is een tasje waar een fuitpotje
een drinkbeker en doekjes in kunnen.















Ik kwam ergens op een site een ander model
tegen( ben vergeten weer.) 
Het tafelzeil komt van de AH( opruiming)



















Oooit stond in de blad een slaapzakjes 
voor de pop en ik dacht nu moet 
hij maar eens gemaakt worden.



















Er stond ook een leuk klein tentje bij,
misschien ga ik die ook nog eens
maken. 













En dit nieuwe tilda lapje :-D
kwam ik gisteren in Zwolle
bij de pipoos tegen,
ik kon hem echt niet laten liggen.



Wens jullie een fijn weekend
En bedankt voor jullie lieve 
berichtjes van alle vorige
blog berichtjes.


Liefs Esther. 
 

23 opmerkingen:

  1. Dat nieuwe Tilda lapje is leuk!! Je creaties trouwens ook.
    goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig slaapzakje!! leuke stofjes ook! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee die tas!Wat ben je nou kwijt voor zo'n Tilda lapje ongeveer?!?!echt heel erg mooi stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat tasje! Gaaf idee, super handig lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo tof dat tasje en dat poppenkind gaat wel in stijl slapen, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat tasje met de lepeltjes erbij, nog nooit ergens gezien.
    En ik ben verliefd op je Tilda stofje, ik heb een zwak voor kopjes...:-) Ben benieuwd wat je ervan gaat maken? Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk tasje. Ben zelf allang uit de kleine kinderen maar het lijkt me erg handig. Leuk tilda stofje heb je gekocht. Heb je het nieuwe boek van tilda al?? Ben zelf zo benieuwd wat er in staat.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk tasje heb je gemaakt van zeil en je poppen slaapzakje is ook leuk ik ben benieuwd hoe het tentje gaat worden!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent goed bezig zeg, en dat met dat warme weer! Wat een leuke tas en schattig slaapzakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent toch een bezige bij! Heel mooi allemaal! Vooral het tasje is super leuk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is ontzettend leuk! Net als het slaapzakje overigens! En het stofje ook superschattig!
    Fijn weekend!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk dat tasje.
    En handig natuurlijk ook.
    Het slaapzakje daar maak je een poppenmoeder vast heel blij mee.
    Ik ken het patroon. Lang geleden uit een knippie. Erg leuk.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit slaapzakje komt uit een hele oude stitchathome. Fijn weekend.

      Verwijderen
    2. Oke dan heb ik het verkeerd gezien.
      Dan stond er zoiets in ook met een tentje dacht ik.
      Jij ook fijne dag.
      Hier is de zon alwel weer weg. Maar het is goed van temp.
      Groetjes Brigitte

      Verwijderen
  13. Leuk en origineel Esther... ik ben benieuwd naar je mail... goed weekend en doe rustig aan, want het wordt warm. lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oefffff, dat nieuwe lapje van Tilda heb ik wel laten liggen......hihi, heb nm nog zo veel,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk lapje! Wat ben je weer creatief bezig geweest; het ziet er allemaal weer erg leuk uit.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt je weer lekker uitgesloofd met allemaal weer super
    Leuke projectjes. Nog een fijne zondag heerlijk groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor, wat je allemaal gemaakt hebt!
    Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke dingen heb je weer gemaakt! En dat nieuwe Tilda stofje is echt super leuk! groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige dingen heb je gemaakt!
    Super!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Vooral die tas is erg leuk geworden.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers