Pagina's

donderdag 9 juni 2011

Reiswieg Pop



Een tijdje geleden kwam ik op internet een foto
van een popenreiswiegje tegen.



Ben zelf aan het puzzelen gegaan en na een
paar keer wat fout te hebben gedaan
kwam er dit mandje eruit.



Heb er ook nog een klein zakje aan
de zijkant opgemaakt.



Ik heb nog een stukje zeil en stof over en ga van het weekend
daar een klein tasje van maken, lijkt me leuk voor
de poppen moeder.
Als alles klaar is komt het zetje in mijn Webwinkeltje te staan.


Wens jullie allemaal een fijn Pinksterweekend
Lieve Groetjes Esther.

25 opmerkingen:

  1. Ik probeer al tig keer een reactie te plaatsen maar krijg steeds foutmelding...nog maar eens....Wat een prachtige reiswieg heb je gemaakt, prachtige kleuren combinatie. Daar gaat een klein meisje heel blij mee zijn, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zo heerlijk meisjesachtig, daar zou je toch een poppenmoedertje voor willen. Smelt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid,
    Wat maak jij toch heeeeeeeeeel mooie dingen!!

    Prachtig!!

    Fijne week,

    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat leuk
    Ik wil al een tijdje zoiets voor mijn kleindochter maken
    Dus ik moet ook maar even aan het puzzelen ze word bijna 2 jaar
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje die reiswieg.
    Ooit lang geleden maakte ik er een voor mijn dochter. Net als een bij behorende luiertas en een voetenzak voor in de maxicosi.
    De reiswieg paste in haar bugy.
    Echt super leuk. Allen niet in die schattige kleuren. Ze is nl geen kind wat van rose hield. Het werd dus rood met blauw.
    Er is vast een poppenmoeder die hier heel blij mee gaat zijn.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh helemaal geweldig zo lief!!!

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je dan heel goed uitgepuzzeld! Wat ziet dat er schattig uit, die gaat vast naar een hele lieve poppenmoeder.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat lief toch. De kleine mamakes hebben dat graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er heel wat werk aan gehad maar het resultaat mag er zijn. Het is schatig.
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap hoor! Ik vind hem ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief hoor ! Daar gaat een poppenmoeder van uit haar dak !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wat een schatje weer zeg, zo leuk! Ik vind het zo jammer dat ik er niet eerder achter gekomen ben, dat ik zoveel zelf kan maken, anders had mijn dochter een hele poppen uitzet met toebehoren gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat MOOI Esther !!!
    Die combo van ruitjes en bloemekes vind ik tof :)
    Mooie kleurtjes ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. LEUK ONTWORPEN, DIE BEN JE ZO KWIJT... HELAAS NIET AAN MIJ. HH ZE ZIJN AL TE OUD! LEKKER HE, DAT ONTWERPEN EN MAKEN. FIJN WEEKEND. GR PAULA

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit heb je weer mooi gemaakt.
    Een poppenmoedertje zal hier helemaal gelukkig mee zijn.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OMG-ESTHER!:-)
    I adore this baby-bag!:-)It's really fantastic for a little girl and her doll to get carried in.Wonderful colours,superb fabric and incredible work! :-)
    Kisses and Hugs from- Halinka-

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat ziet dat er leuk uit er is vast een popppen moeder erg blij mee
    fijn weekend ,groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend leuk dit wiegje! Zie het toekomstige moedertje al lopen ;-)
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zo'n reiswieg voor je pop. Wat zal de poppenmoeder dit geweldig vinden om haar pop in mee te nemen.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt gaaf! Eerste keer dat ik zo'n moderne reiswieg tegen kon. Daar zal vast een meisje erg blij mee gemaakt worden.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige reiswieg heb je gemaakt Esther! Dat je elke keer weer nieuwe ideeën hebt, erg leuk! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee zeg. Leuk ook om dat wiegje van tafelzeil te maken. Of in dit geval gewoon vrolijk zeil. Dat katje aan de rechterkant is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers