Pagina's

maandag 15 november 2010

Vangt Kreadoe.













Gisteren gezellig naar
Kreadoe geweest.
Dit is mijn vangst.













Ik heb helemaal weg
van vlinders en mozaïeken.
Dus mooi twee vliegen in 1 klap ;-D













Deze lapjes kwam ik
onderweg ook tegen,
ik wil ze gebruiken om
deze Tilda popen mee te maken.


















Ze komen van Haar













Deze pietjes lachten
me zo vrolijk toe.
Nu alleen nog maken.



















En ik was al zo blij.
Vorige week donderdag
inkopen voor de wereldwinkel
gedaan en daar kwam ik deze tas tegen.













Ze zijn voor 5 Euro
te koop bij o.a de meeste WW
en daar komt ook nog eens bij dat de opbrengst
voor Stop Aids now is.


















Geweldig toch.



Fijne Creatieve week.
Lieve Groetjes Esther.

20 opmerkingen:

  1. heerlijk he, die kreadoe! Zouden ze vaker moeten doen ;)
    die roosjesstoffen heb ik ook geloof ik.
    Kan je weer lekker aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij kan wel even vooruit, met je moois.

    Veel knutsel plezier.
    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het al. Je hebt heerlijk geneusd en geshopt op de creadoe! Leuke aankopen, geniet ervan.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent heel wat van plan!
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed geslaagd dus! Erg leuke stoffen en leuk voorbeeld. En het bolletje wol, wat gaat dat worden?

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Esther,

    Hier ben ik alweer!!

    Je was naar de creadoe?Leuk!

    Is het een pakket die vlinder? Wat gebruik je dan als achtergrond?
    Ik vind hem wel mooi!
    En die rozen stofjes.....wauw!!Die Tilda poppen vind ik mooi.In welk boek staan ze? De meeste vind ik niks aan, maar deze wel!
    De WW zei ik van de week al, daar ben ik al heel lang niet meer geweest!

    Je kan weer lekker aan de knutsel, niet??

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen heb je gedaan, je hoeft je de komende tijd niet te vervelen.
    Ga eens kijken bij de WW voor die leuke tas.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes heb je gekocht. Je stofjes zijn ook al zo mooi. De Tilda poppen zullen vast blij zijn als ze zo'n mooie jurk aan krijgen.
    Ik kijk al uit naar je creatie's.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke aankopen heb je gedaan, ik ben zaterdag naar de Krea doe geweest het was er erg druk maar zo gezellig!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zwarte pietjes zien er geweldig leuk uit.
    Wat leuk toch dat je dat allemaal kan maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vangsten, dan kriebelt het hé als je nieuwe spullen hebt?
    En die vlinder is super, we hebben het ook voor vlinders :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een hele goede vangst!
    Leuke stofjes heb je gekocht. Ik ben benieuwd hoe de vlinder eruit komt te zien.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heej Esther,

    Ik kom nog even terug op die vlinder!!Hoe word zoiets nu aan de zijkant afgewerkt vraag ik me af. Je ziet naderhand toch zeker niet de zijkant van dat piepschuim??
    Ik ben reuze benieuwd!!

    Fijne dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke aanwinsten, vooral die stofjes zijn erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke dingen heb je gekocht.
    Zeker de stofjes voor de mooie Tilda.
    Ben er benieuwd naar.
    Knutsel ze groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Esther,

    Ikkie weer, bedankt voor de link!Ik had ze al in mijn favorieten staan!
    Ik hoop wel voor jou dat het een aanbieding was????
    Mooi is ie wel!!
    Ik heb intussen al 2 x tegels gekregen,dus zo langzaamaan kan ik ook weer beginnen!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie vangst! Leuk om weer eens nieuwe dingen uit te proberen! Succes ermee! Groeten Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ok, ik MOET morgen naar de WW!! Leuke tip, dank je Esther. Benieuwd naar al je werkjes! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig je Tilda poppen. Je stofjes zijn zo mooi!
    Heb ooit een tasje gemaakt vanhet roze bloementjes stof! Die is nu in het bezit van Madelief!
    Fijne zondag
    Lieve groet
    Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie poppen zijn dat, ben benieuwd. Je kersthert van je vorige post vond ik ook erg leuk. Succes met alles.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers