Pagina's

maandag 5 juli 2010

Vilten Haarspeld Roosjes.













Poging 2 mijn blog doet raar.
Dan maar even zo :-(

Een tijd
je geleden kwam
dit soort speldjes tegen.
Ik heb toen alleen het patroon van deze
speldjes opgeslagen en niet de site :-(













Deze twee zijn probeersel
Ik ga ze morgen nog eens maken.
Maar ik wou ze jullie alvast laten zien.














Zaterdag kwam mijn zoon met dit pakketje
uit Leeuwarden thuis.




















Deze stofjes en ariadne heb ik bij marutska besteld en
omdat Ivar
in Leeuwarden studeert kon hij het
pakketje na betaling zo bij haar
ophalen. Dat scheelde mij weer porto kosten ;-D



















Ik vond de nieuwe stofjes zo mooi
En de aridane uit juli 1964
( mijn geboorte maand en jaar)
sprak mij ook erg aan.













Dit leuke labeltje zat
er als cadeautje bij.
Maria nog bedankt
voor je snelle service en je leuke attentie.


Fijne week
Lieve groetjes Esther.




7 opmerkingen:

  1. Dit zijn nog eens leuke en aparte speldjes. En die stofjes, zo mooi.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ze zijn prachtig je roosjes. En ook fantastische stofjes. Heb je er al ideetjes voor?
    Ik kan je berichtje niet moderaten. Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar misschien wil je het nog eens proberen? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke speltjes! zijn ze niet zwaar om in te doen? erg leuk, zoiets wil ik ook nog wel maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Esther,
    Met sprookjes vilt worden ze ook echt heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dus toch !!! Ik heb dat boek ook, maar ze leken me kleiner. Heb je ze kleiner gemaakt, of gewoon zonder naad?

    Ze zijn nog steeds leuk, nu ik ze weer zie!!! Hihihi!

    Handig is dat, en het zijn nog leuke stofjes ook!

    Je blog doet raar...gisteren hier ook!! Bij jou staan de letters allemaal tegen de foto's aan, of moet dat zo??

    Is weer lekker warm he, moet eigenlijk van alles doen. maar kan het niet opbrengen!!
    Zie wel!

    Jij ook lekker doorzomeren he!!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, die kleine roosjes! Nu doet je blog weer gewoon, toch? Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk die roosjes! Ik heb ze ook ergens op een andere blog gezien.
    Liefs Thalia

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers