Pagina's

zondag 13 december 2009

Kaffe Fassett tas















Ik ben vandaag met een nieuwe tas begonnen.
Ik heb de stof een paar weken geleden bij
lohuis-tijhuis
in Oldenzaal gekocht.

http://www.lohuis-tijhuis.nl/

I started with a new bag today.
I bought the fabric a couple of weeks ago
at Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal.















Zij hadden de tas in zwart wit gemaakt.
Het leek mij mooi om hem in de kleuren te maken
die
bij mij passen.

They made the bag in black and whit.
I thought it would be more stylish to put
some colour in it, which fit to my taste.



























Ben nu al zover dat ik
de rits erin heb gezet.

I'm on the point in which
I put the slither in.
































Morgen verder.

Tomorrow more.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Esther, wat een frisse kleuren.
    Ja die passen echt bij jou, meer dan zwart en wit!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tas ziet er nu al lekker fleurig uit, ik ben benieuwd als hij helemaal af is!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers